tamer-hosny1
tamer-hosny1
tamer-hosny1
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد

كاتب الموضوعرسالة
تامر حسنى

تامر حسنى

المساهمات : 213

تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Empty
مُساهمةموضوع: تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد   تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 5:30 am

سلام عليكم

تقريبا الموضوع باين من اولوا طبعا يا جماعه تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Biggrin

انا مش عارف كل الناس هنا تعرف انى حاليا موديل فى التلفزيون ولا لأ
بس ادينى قلت بردول لى مش يعرف او حاجه تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Blush2

المهم عشان مش اطول عليكم

انا لسه داخل حااااالا من تصوير اعلان بيبسى الجديد مع تامر يا جماعه

مفاجأة مش كدا ؟ تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Blush2

المهم
التصوير كان امبارح الفجر فى ستاد السلام

وانا كنت موديل مع تيمو فى الاعلان

ويارب يعجبكم الاعلان يا احلى ناس فى الدنيا

وان شاء الله معاد نزول الاعلان فى ماتش الامم الافريقيه بأذن الله

هقوللكم باختصار مووووووووووت عن الموضوع عشان اقوم انام بسررررعه عشان وحياااااااة ربنا مانمت بقالى 3 اياااااااااااام وهموووووت بجد تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Emot-fail

انا كلمونى وقالولى فى اعلان مع تامر ولازم تبقى موجود وكدا ونزلت والحمد لله اتصور
واول مادخلت الأستاد كان لاعيبة منتخب مصر كللللللهم فى الملعب بيصورو اعلان بردو

شوية كدا وجه تامر فى الملعب فبعتتلوا رسالة قولتلو انا وراك يا تيمو على فكرة تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Biggrin
تامر مش صدق وحياة ربنا لسه مش حطيت الفون فى جيبى لقيتوا بيتصل بيقوللى ايه يا شيرى انت بتهزر ولا ورايا فعلا ؟؟؟؟تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Biggrin
قولتلوا لا يا تيمو والله انا بجد وراك اهو بوص قدامك كدا هتلاقينى واقفلك فى النوص تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Biggrin
فقاللى طب انزللى حاااااااالا
قولتلوا مش هينفع وحياة ربنا عشان بنجهز حاجات اهو فى الشغل كمان عشان التصوير وكدا
فقالى طب انا هاجيلك او هبعتلك حد ينزلك بالعافيه تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Blush2

المهم شوية كدا وتامر دخل غير وبتاع
وطلع بقا لابس لبس التصوير
و بعد كدا جه صور معانا الاعلان الجديد بتاع بيبسى وكان زى القمر ماشاء الله عليه طبعا
انا مش عاوز احسد بس تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Blush2
هو انا دورى مش مهم اوى بس يكفينى انى اشتركت مع تامر فى عمل
والجاى اكيييييد هيبقى مفاجأة فظيييييييعة بأذن الله

دا باختصار شديد فحــــــــــت الموضوع عشان مش قاااادر بجد اكتب ولا احكى اىىى حاجه ومييييت ونفسى اناااااااااااام بقالى 3 ايااااام تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Sad

يلا اسيبكم بقا مع صورة صغنتوتة كدا لتيمو فى الاعلان

رجاء من اخواننا المشرفين السرعة فى كتابة اسم السايت على الصورة دى
عشان اكيد مليون حد هيسرقها

واستنونى قريب فحـــــــــــــــــــت
بمفاجأة مش على البال ولا اىىى مخلوق يتخيلها فيكم اصلا ان شاء الله تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد Wink
وصباح الفل

تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد 29153912

تامر حسنى وشريف عادل (( كابو الرومانسى )) فى اعلان بيبسى الجديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مفاجأة ll تفاصيل اعلان بيبسى الجديد يوم ؟؟؟؟؟؟؟
» الغاء تامر حسنى لحفل رأس السنة بسبب ضعف الدعاية .... و الرد من تامر حسنى شخصيا
» أهم تصويت فى حياة تامر حسنى .....هــــــام لكل محبى تامر Updated Daily
» تامر حسنى ((فى السر ))
» تامر حسنى ((فى السر ))